Pasionata de psihologie si de finante personale a luat fiinta: ”Psihologia banilor” – afacere ce are ca domeniu educatia: educatia financiara, atat pentru copii, cat si pentru adulti
Afacerea mea in imagini
Cine esti si in ce crezi?
Sunt o antreprenoare tanara, insa nu varsta denota un om, ci nivelul sau de ambitie si de viziune. Cred in oameni, in viitor – in potentialul de dezvoltare si in educatie; ce altceva poate fi mai de pret decat informatia?!Care este super-puterea ta?
Ambitia si perseverenta. Le vad impreuna, ci nu separat. Ambitia in toate domeniile vietii si constanta ambitiei (perseverenta) caci actiunile facute o singura data pot duce la un esec, insa invatand din greseli, reusesti ceea ce ti-ai propus, asa cum ti-ai propus, altfel, abitionat si fara perseverenta vei renunta inainte de a reusi si ai pierdut si tu, dar si toti cei carora puteai sa le aduci valoare.Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?
Cand am constientizat ca nu vreau sa muncesc de luni pana vineri pentru a ma distra doar sambata si duminica. Si cand mi-am dat seama ca iubesc prea mult marea, astfel incat sa nu stau tot sezonul estival la mare, sa ma mut acolo toata vara.Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?
In momentul in care mi-am dorit sa fiu profesor. Chiar daca parintii nu m-au lasat sa dau la liceul pedagogic, la facultate mi-am ales ceea ce mi-am dorit. Ca am decis sa fac ceea ce mi-am dorit si singura, prin ambitie si perseverenta am realizat ceea ce pentru mine, la acel moment era ceea ce reprezenta reusita mea in viata: a face ceea ce mi-a fost dat ca vocatie si anume a ii invata pe ceilalti ce eu am invatat la randul meu.Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?
Bineinteles! Ceea ce fac acum: sa ii invat pe ceilalti ceea ce eu am invatat. Insa voiam sa fiu invatatoare.Cat de departe ai avansat in realizarea acestei motivatii?
In realizarea motivatiei am avansat prin crearea blog-ului unde ofer informatii cu privire la maniera psihologica in baza careia luam decizii financiare si a cartii pentru copii, pentru a incepe din cele mai fragede varste educatia care se refera nu neaparat la informatii, cat la crearea de obisnuinte financiare, ca baza solida pentru deciziile financiare de la varsta adulta si la realizarea, implicit, a obiectivelor financiare.Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?
Serviciul de planificare si consultanta financiara se adreseaza tuturor persoanelor care au un venit, pentru ca aceasta este conditia necesara pentru a ne realiza obiectivele. Punem in raport timpul si banii astfel ca, cu cat suntem mai tineri, ajungem sa acumulam o putere financiara mai mare pentru a ne realiza intr-un mod optim obiectivele.Cartea de educatie financiara pentru copii se adreseaza copiilor cu varsta cuprinsa intre 3 – 9/10 ani.
Blog-ul: „Psihologia banilor” se adreseaza tuturor, fara limite de varsta sau prejudecati.
Ce produse si servicii ofera afacerea ta?
Afacerea mea ofera, atat produse: momentan cartea de educatie financiara pentru copii: „Maruntila si Bancnotila, cat si serviciul de planificare si consultanta financiara.Cum ii bucura pe ceilalti afacerea ta?
Afacerea mea ii bucura pe oamenii prin faptul ca ajung sa isi realizeze obiectivele financiare intr-un mod optim, eficient si sigur pentru ei si familiile lor, pentru faptul ca isi salveaza banii si recupereaza dobanzi de la banci, prin metodele de planificare si consultanta ce sunt aplicate in tari dezvoltatate precum Germania, de zeci de ani, isi multiplica banii intr-o maniera eficienta cu repercursiuni majore pentru obiectivele lor de termen lung.Cartea de educatie financiara pentru copii ce include o poveste de dimensiunile basmului, unde se regasesc principii care guverneaza finantele personale ii bucura, ata pe copii, prin continutul povestii ce imbina elemente fantastice cu cele reale, explicând modul in care banii apar si ei functioneaza, iar pe parinti ii bucura prin simplul fapt ca au o baza pentru discutiile cu privire la acest subiect care, chiar pentru unii adulti, reprezinta un subiect tabu sau, cel putin, greu de abordat.