Din pasiunea pentru detalii, pentru frumos, pentru lucrurile bine facute si nu in ultimul rand: pentru a vedea oamenii fericiti si multumiti s-a nascut Glamour Events. Imi doresc sa vin in ajutorul tuturor celor care-si doresc un eveniment reusit, fara prea mult stres si batai de cap, unde florile, candy bar-ul, coltul foto, marturiile sa fie din aceiasi poveste, atent alese, mereu in trend dar si in concordanta cu stilul si personalitatea celor care-mi trec pragul.
Afacerea mea in imagini
Care este super-puterea ta?
Superputerea mea este de a face oamenii fericiti! Sunt in preajma la fiecare eveniment memorabil din viata lor, fie ca e vorba de nunta mult visata, de botezul unui copilas mult dorit sau a unei simple aniversari.
Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?
Am realizat ca imi doresc propria afacere inca de cand lucram ca angajat si dadeam tot ce aveam mai bun. Daca am putut pentru altii, clar pot si pentru mine!
Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?
Produsele si serviciile mele se adreseaza viitorilor miri , proaspetilor parinti , oamenilor fericiti care aniverseaza o varsta sau "n" ani de casnicie, firmelor care ofera angajatilor petreceri tematice sau de sfarsit de an, sau pur si simplu celor indragostiti de flori si aranjamente florale.
Ce produse si servicii ofera afacerea ta?
Glamour Events ofera consultanta in organizarea oricarui eveniment, de la alegerea temei,decorului, aranjamentelor florale si nu numai, pana la realizarea acestora si montarea la fata locului. Pasionata fiind si de hand made, vin sa intregesc oarecum povestea oricarui eveniment, oferind trusouri pentru botez, marturii pentru invitati sau aranjamente unicat , toate personalizate si incadrate perfect in tema aleasa.
Dupa ce valori se ghideaza afacerea ta?
Comunicarea, empatia, perseverenta si seriozitatea sunt cele mai importante criterii de respectat intr-un bussines de organizare evenimente. Clientul trebuie ascultat, inteles si respectat pentru a putea veni in intampinarea nevoilor sale.
Cum se impaca statutul de antreprenoare cu cel de sotie si proaspata mamica?
Chiar daca la prima vedere pare un job lejer, organizarea de evenimente este un bussines full time. Clientii au nevoie de mai multe intalniri pentru discutii pana la semnarea contractului, urmeaza ofertarea, comandarea logisticii pentru eveniment, realizarea decoratiunilor florale, de candy bar, colt foto, etc, amplasarea acestora in locul si ziua evenimentului si pana la final, cand se strange totul, e o cale destul de lunga. Incerc inca sa ma acomodez, sa creez un program, sa petrec cat mai mult timp cu cei dragi, sa ma bucur de ajutorul familiei si al celor apropiati.
Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.
Echilibrul exista atunci cand faci totul din placere, cand jobul nu este o corvoada.
Ce consideri ca a contribuit mai mult la crearea si dezvoltarea propriului business: educatia pe care ai primit-o in cadrul institutiilor de invatamant sau autoeducatia antreprenoriala, la care ai contribuit tu, prin propria formare? De ce?
Avand in vedere ca in cadrul istitutiilor de invatamant am frecventat cu totul si cu totul alte cursuri (Liceul Pedagogic si Facultatea de Stiinte Politice si Administrative) consider ca autoeducatia antreprenoriala la care am contribuit eu, prin propria formare a contat aici cel mai mult.
Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?
Energica, empatica, optimista.
Daca afacerea ta ar fi o poveste, cum ar fi aceasta?
După 20 de ani de experiență în domeniul financiar bancar și peste 10 ani de training, m-am dedicat educației financiare. […]
Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati experienta de navigare. Credem ca esti de acord cu asta, dar daca nu, poti opta ca browserul tau sa nu le foloseasca.AcceptCiteste
Politica de cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.