Imbin cu entuziasm pasiunea despre marketing online cu placerea relatiilor offline de mai bine de 5 ani. Si cred ca ele nu se exclude, ba din contra – se completeaza firesc.
Nu am ales nici una din cele 2 pasuni ale mele – marketingul si networkingul – ele m-au ales pe mine. Am fost director de marketing in 2 din cele mai mari companii de software din Grecia si am acumulat experienta in campanii si evenimente prin parteneriatele cu Oracle, Microsoft si partenerii externi cu care am colaborat in toti acesti ani.
Ulterior am infiintat smaRketing (marketing with a smile) si am preluat partea de marketing si comunicare online pentru companii ca Legal Consult, Fresh Holidays, Royal York, Scoala Romano-Finlandeza, MAM Bricolaj, SBT Group, Straie, Studio Pilates Doina Iosif si multe altele.
După o experiență de 12 ani în marketing, am descoperit într-o zi un instrument care m-a ajutat să îmi schimb radical strategia de marketing și promovare – networkingul. Deși activez în Social Media ca si Community Manager, cred cu tărie că în era comunicării online, offline – comunicăm foarte puțin. Și mi-am propus să reînvățăm să comunicăm human to human – de aici si motto-ul comunitatii MORE Networking – cream relatii, nu baze de date.
Afacerea mea in imagini
Cine esti si in ce crezi?
Cred ca daca vrei să fii prosper 1 an, trebuie sa cultivi grau. Daca vrei să fii prosper 10 ani, sa planteazi copaci. Iar daca vrei să fii prosper 100 de ani, e timpul sa cultiva relatii.Care este super-puterea ta?
Sa gasesc ce este mai bun in oameni, lucruri si situatii.Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?
Cand oamenii mi-au spus ca ma vor urma indiferent ce drum voi alege.Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?
Nu am stiut mereu ca vreau sa devin, dar am stiut ce fel de om vreau sa fiu. Si am devenit acel om.Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?
Cred ca educatoare, ca bunica mea.Ce produse si servicii ofera afacerea ta?
MORE Networking este o comunitate necompetitionala de oameni de afaceri, antreprenori, directori de departamente si freelanceri care isi propun sa redefineasca experienta de business networking, prin intalniri bilunare de networking, ateliere de networking si evenimente de educatie anreprenoriala.Cum ii bucura pe ceilalti afacerea ta?
În afară de întâlnirile de networking, la care sunt invitaţi să participe manageri şi antreprenori din diverse domenii de activitate, comunitatea organizează periodic şi alte evenimente de business - workshop-uri şi seminarii pe diverse teme de interes pentru antreprenori – aplicaţii mobile, pay per click, marketing online, schimbări legislative, tehnici vânzări. Beneficiul suplimentar este mix-ul între un mini-training şi practica, accesul la informaţie de calitate şi oameni de valoare – cu scopul de educare a mediului antreprenorial. Şi bineînţeles, mai mult networking!Ce nevoi realizeaza produsul/serviciul tau?
Misiunea MORE este de a facilita contextul care sa inlesneasca construirea de relatii si parteneriate durabile si profitabile intre oamenii de afaceri, prin intermediul instrumentelor de networking.Ce valoare aduce in societate afacerea ta?
Misiunea MORE Networking este de a imbunatati experienta de networking a membrilor, a invitatilor, de a invata unii de la altii din experientele de business, de a facilita schimbul de informatii si recomandari calificate prin intelegerea conceptelor si procedurilor care duc la o activitate de networking de succes. Cu alte cuvinte, MORE Networking nu incurajeaza cresterea bazei de date ci a retelei de contacte active.Cui se adreseaza afacerea ta?
MORE Networking este o comunitate de oameni de afaceri, antreprenori, directori de departamente si freelanceri care isi propun sa redefineasca experienta de business networking, prin intalniri bilunare de networking, ateliere de networking si evenimente de educatie anreprenoriala.Dupa ce valori se ghideaza afacerea ta?
AltruismCredibilitate
Incredere
Etica
Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?
Dupa oameni. Singurul criteriu adevarat dupa care alegem sa facem business.Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.
Mi-am asumat de la inceput ca nici una din cele doua nu o va exclude pe cealalta. Asumarea.Cum va spune Mos Craciun povestea voastra in aceasta iarna?
Anul acesta craciunul in familia MORE este sub semnul #giveMORE - ajutam organizatiile membre in comunitate si ne bucuram de acest lucru impreuna!Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?
Entusiasm, dedicatie, pasiune.Daca afacerea ta ar fi o poveste, cum ar fi aceasta?
Povestea oamenilor care creaza relatii, nu baze de date!Care au fost cele mai mari provocari la inceput?
Sa creez si generez incredere si credibilitate.De ce ai ales acest domeniu si care sunt, in doua cuvinte, avantajele si dezavantajele lui in Romania anului 2018?
În afara României, networking-ul este un canal de promovare – de marketing, pr şi branding personal dar şi de pre sales – locul unde găseşti prospecţii şi lead-uri. La noi este văzut ca un mod de a petrece timp liber, mai puţin de a-l investi.Există o mare diferenţă între un eveniment de afaceri – unde participanţii sunt spectatori şi o întâlnire de networking, unde toţi participanţii sunt personaje principale. Networking-ul trebuie perceput aşadar ca un instrument de business, nu pauza de cafea.
Din păcate, românii asociază networking-ul cu o activitate socială de timp liber, nu vă d valoarea de business. Ce trebuie să înţeleagă este că atunci când faci networking, nu închei o afacere a doua zi. Este ceva ce trebuie făcut permanent şi consecvent, dar care îţi aduce beneficii pe termen lung.