IMG_20181127_173048

Mereu in cautarea noutatii, avida de lectura si inconjutara de artisti plastici in viata de zi cu zi, sunt omul care mi-am gasit locul perfect in agentia de publicitate Open Desing&Print. De fapt, agentia Open este o afacere de familie care se dezolta si se reinventeaza in fiecare zi. Face asta de mai bine de 16 ani pastrand constante cateva repere esentiale precum seriozitatea, entuziasmul si atitudinea pozitiva si creativa.

La ora actuala Open Design dezvolta proiecte de PR si comunicare, implementeaza planuri stategice de promovare, are departament propriu de grafica si print digital, ofera solutii de tipar clasic, print de mari dimensiuni sau materiale promotionale personalizate. Ca o ultima activitate derulata cu mult succes in ultimul timp amintesc realizarea intergrala (de la design, la concept si productie) de ambalaje din carton de orice tip – cartoane clasice sau speciale si carton microondulat.   

 

   

Afacerea mea in imagini

facebook_1543334922764
facebook_1543334962320
facebook_1543334984897
facebook_1543335040729

Cine esti si in ce crezi?

Sunt om de PR si comunicare si de publicitate. Sunt femeie. Sunt mama.
Cred in bun simt, in masura si in buna intentie.

Care este super-puterea ta?

Arta conversatiei.

Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?

Totul a venit foarte firesc, eram cumva echipa perfecta si completa. Nu tin minte un moment X de la care sa fi pornit, o dorinta arzatoare in acest sens. Stiu doar ca s-a intamplat si ca acum nu vad alta optiune mai potrivita pentru mine.

Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?

Cand eu si sotul meu, unul dintre creativii agentiei, am vazut in outdoor prima campanie derulata. Era acu multi ani in urma, iar clientul era Feleacul si implementa prin noi o campanie publicitara in Cluj Napoca.

Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?

Medic, apoi profesor.

Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?

Serviciile noastre se adreseaza mai mult companiilor, dar si persoanelor fizice sau micilor producatori.

Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?

Un principiu important dupa care ne-am ghidat in alegerea furnizorilor a fost inca de la inceput locul in care isi desfasoara activitatea. Am mizat cat am putut de mult pe furnizori locali cu care am incercat sa dezvoltam relatii de durata si de incredere. In productia publicitara, de multe ori am fost nevoiti sa supervizam procesul de productie, iar faptul ca si acum avem acces nelimitat in zonele de productie a fost un atu atat pentru noi, cat si pentru executant. In acest fel am reusit sa oferim mereu termene de livrare reale si sa urmarim calitate materialelor.

Care este relatia afacerii tale cu comunitatea Antreprenoare? Ce simti ca primesti de la comunitate si ce ii oferi?

Comunitatea Antreprenoare imi ofera o platforma de discutii de specialitate prin care pot urmari noutati si pot intra in contact cu potentiali clienti sau furnizori.

Cum se impaca statutul de antreprenoare cu cel de sotie si proaspata mamica?

Datorita faptului ca vorbim despre o afacere de familie, lucrurile sunt oarecum firesti si clare.
In afacerea noastra si in familie functioneaza o regula importanta: la birou suntem colegi si vorbim afaceri, acasa suntem familie. Faptul ca sunt mama, da, a venit si cu provocari, dar cu mult mai multe avantaje. Pe langa toate lucrurile minunate pe care le ofera viata de mamica, mi-am reprioritizat activitatile, mi-am reorganizat timpul, iar acum sunt in echilibru cu mine si cu afacerea noastra si reusesc in acelasi timp sa-i ofer copilului meu timpul nostru.

Ai avut un plan de afaceri inainte de a deveni antreprenoare? Daca nu, prin prisma experientei pe care o ai acum, ce crezi ca era obligatoriu de luat in considerare inca dinainte de a porni efectiv afacerea?

Nu, nu am avut un plan de afaceri, poate aceasta a fost nebunia care ne-a impins inainte. Norocul noastru a fost ca a functionat. Acum, uitandu-ma in spate, vad nebunia din spatele acestor decizii. Dar eram tineri, lipsiti de griji, fara obligatii, inteleg oarecum.
Acum nu cred ca as mai face aceeasi nebunie. Un plan de afaceri bine pus la punct te scuteste de costuri suplimentare, de timp pierdut si poate face estimari reale.

Care sunt proiectele tale de suflet realizate pana acum?

Unul dintre lucrurile minunate din domeniul publicitar este ca niciun proiect nu seamana cu celalalt, fiecare are farmecul si provocarile lui. Asadar, nu pot alege un proiect de suflet, toate imi sunt dragi si pe toate le-am tratat cu aceeasi importanta.

Care sunt proiectele tale de viitor?

Imi plac mult copiii, poate voi incerca sa fac un proiect de comunicare si public speaking dedicat lor... cochetez cu aceasta idee de ceva timp.

Cu ce se completeaza meseria ta in timpul liber?

Cu mersul la teatru, cu timp petrecut cu copilul meu, cu mult citit, cu gatitul. Toate acestea imi aduc multa relaxare si liniste.

Care este momentul tau preferat al zilei?

Cele 30' ale dimineatii in care sunt eu, gandurile mele si cafeaua.

Cum te simti ca antreprenoare in Romania?

Intr-o provocare continua.
Website https://www.open-design.ro

Adresa

Str. Oasului, nr.27/2, Cluj Napoca