DSC_9423

House Of Progress este o agentie de web analytics si user research, arii ce sustin construirea unei strategii de online marketing informate.

Ajutam companiile sa implementeze planuri de masurare online, sa extraga valoare din date calitative si cantitative in vederea construirii unei strategii de marketing solide si a optimizarii venitului din mediul online.

Afacerea mea in imagini

Animatie3-Slide2LOGO-GIF (1)
DSC_9498
Ilustratie1LOGO-Slide2
43705684_1847224981993584_3256676192190726144_o

Cine esti si in ce crezi?

Sunt o antreprenoare tanara care isi doreste, pe de o parte, sa construiasca echipe fericite, ambitioase,
si pe de alta parte, afaceri solide recunoscute la nivel international.

Dorintele si convictiile ne definesc existenta, si in timp lista credintelor e una mai stufoasa, nu exagerez in privinta convictiilor, pentru a reusi sa-mi pastrez o gandire flexibila.


Cred in oameni harnici, focusati, ambitiosi, empatici, creativi, liberi, persistenti.
In autenticitate, transparenta, inteligenta emotionala.
Educatie.
Cred ca fericirea este un mindset, nu un obiectiv.

Care este super-puterea ta?

Colegii spun:
"Perseverenta, nu lasi lucrurile negative sa te afecteze si intotdeauna ai acelasi nivel de entuziasm.
Chiar daca te supara ceva, you shake it off si mergi inainte la fel de motivata." Cata

"Esti capabila sa mergi inainte cand e dificil, transformi foarte usor haosul in ordine ". Duraid

"Abilitatea de a găsi soluții si in cele mai dificile cazuri" Adela

Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?

Nu stiam eu exact ce inseamna antreprenoriatul pe atunci, dar inca din copilarie aveam o dorinta de a construi lucruri/proiecte.

Cred ca printre primele proiecte a fost cand faceam prajituri [din lut], si le vindeam [pe frunze verzi - mi se parea ca seamana cu $$ din filme].

Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?

Cand am decis 100% ca imi voi dedica restul vietii antreprenoriatului, si voi face tot posibilul, in limitele trasate de etica, sa aduc valoare oamenilor care imi sunt alaturi si societatii.

In momentul in care conturezi un "plan strategic" pentru viata ta [fie ca iti iese sau nu], si stii care sunt problemele cu care vrei sa lupti, prinzi aripi.

Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?

Femeie de afaceri.
Cu siguranta am fost inspirata de parinti, care intotdeauna au fost dinamici si ambitiosi, in cautare de oportunitati.

Cat de departe ai avansat in realizarea acestei motivatii?

Unele motivatii sunt indeplinite 100%.

Altele mai au nevoie de aproximativ 3-5 ani sa fie duse in punctul dorit.

Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?

Serviciile noastre se adreseaza celor care inteleg ca o strategie de marketing informata de date, focusata pe client si nevoile acestuia este vitala cand doresti sa fii un pilon puternic pe piata.

Lucra cu afaceri de peste tot in lume, predominat cu:
- startupuri aflate inainte de series A investment
- companii medii, cu o cifra de afacere aflata intre 1M si 10M $/anual
- corporatiile care au nevoie de custom training/ formarea de echipe in aria de "web analytics", "user research"
"customer-centric marketing"

Ce produse si servicii ofera afacerea ta?

Ajutam afacerile sa colecteze date corecte si valoroase e despre clientii lor, prin technologii ca Google Analytics, Google Tag Manager, Mixpanel etc, ca mai apoi, prin metode de cercetare speficice sa extragem insight-uri actionabile care odata considerate, ii ajuta sa isi creasca veniturile.

In functie de context, pe baza acestor data construim strategii de online marketing solide, definim targetari de advertising eficiente, sau ne focusam pe optimizarea ratei de conversie a website-ului

Cum ii bucura pe ceilalti afacerea ta?

Partenerii care aleg sa lucreze cu noi se bucura de existenta unor procese bine definite care pot fi usor scalate, transparenta, decizii obiective si informate.

Ce nevoi realizeaza produsul/serviciul tau?

Ajutam afacerile sa inteleaga comportamentul si durerile clientilor la un nivel granular si sa investeasca bugetul de online marketing in cel mai eficient mod.

Ce valoare aduce in societate afacerea ta?

Cred ca sunt doua aspecte importante.

Pe de o parte, sustinem businessuri sa treaca de la un approach national la unul international.
Si pe de alta parte, pregatim proiecte care vor educa un numar mare de persoane pentru a deveni ceea ce la nivel international este etichetat "web analysts", "t-shaped marketers", "growth-marketers", "conversion rate optimization".

Cui se adreseaza afacerea ta?

- startupuri aflate inainte de series A investment
- companii medii, cu o cifra de afacere aflata intre 1M si 10M $/anual
- corporatiile care au nevoie de custom training/ formarea de echipe in aria de "web analytics", "user research"
"customer-centric marketing"


Dupa ce valori se ghideaza afacerea ta?

proactivitate, creativitate, problem solving, empatie, focus

Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?

In functie de valorile companiei

Care este relatia afacerii tale cu comunitatea Antreprenoare? Ce simti ca primesti de la comunitate si ce ii oferi?

Este prima data cand a intrat in contact cu aceasta comunitate, la recomandarea Ginei Lupu

Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.

Da, simt ca per total reusesc sa imbin toate aspectele vietii, intr-un dozaj satisfacator.

Cheia succesului este sa ai oameni pe care poti sa te bazezi si sa nu fie nevoie de micro-management.

Ce consideri ca a contribuit mai mult la crearea si dezvoltarea propriului business: educatia pe care ai primit-o in cadrul institutiilor de invatamant sau autoeducatia antreprenoriala, la care ai contribuit tu, prin propria formare? De ce?

Ambele sunt importante, dar in special autoeducatia.

Institutiile de invatamant nu sunt pregatite pentru a forma antreprenori, in schimb am dat de foarte multi oameni in acest mediu care m-au sustinut si au crezut in mine.

Pe partea de autoeducatie m-a ajutat mult sa ma inspir din culturi antreprenoriale [USA] si sa petrec foarte mult timp cu alte persoane antreprenoriale.

Cum va spune Mos Craciun povestea voastra in aceasta iarna?

Mos Craciun, mos Craciun,
Stim ca esti baiat bun.

Tu ai zis ... nu-i asa de greu,
HOP arata ca un zeu!

Pe clienti i-am minunat,
Cum de date noi ne-am luat
Si bani, momente-am adunat.

Noapte rece si albastra.
E timpul ca HOP sa iasa la fereastra,
Sa se uite cum Mosul coboara,
Si cu daruri ne-nconjoara.

Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?

Perseverenta, ambitioasa, generoasa.

Daca afacerea ta ar fi o poveste, cum ar fi aceasta?

Dinamica, vesela, cu oameni harnici si visatori.

Care au fost cele mai mari provocari la inceput?

A fost foarte greu primul an, pana cand am reusit sa gasesc niste oameni faini sa se alature calatoriei.

De ce ai ales acest domeniu si care sunt, in doua cuvinte, avantajele si dezavantajele lui in Romania anului 2018?

Online marketingul strategic si informat este unul din cei mai importanti piloni cand iti doresti sa iti dezvolti un business la nivel national/international.

Este activ, dinamic, creativ, ofera flexibiliate.

Din pacate, nu am avut sansa sa lucram cu foarte multi clienti din Romania [lucrurile se vor schimba din 2019/2020], deoarece focusul nostru ca socieate [general vorbind], este pe tactici gandite pe termen scurt

In Romania avem foarte multi tineri capabili si proactivi, totusi sunt foarte putin oameni formati pe ariile nostre de focus. Provocarea noastra este sa ii ajutam sa isi pastreze mindsetul potrivit.

Cum apreciezi nivelul pietei locale/regionale pe sectorul tau?

Din pacate, piata noastra nu formeaza in regiunea noastra "web analytics engineers", "t-shaped marketers" "conversion rate optimization", vom actiona noi in acest sens in urmatorii ani pentru dezvoltarea pietei in ariile acestea

Cum ti-au influentat viziunea studiile facute in facultate si/sau dupa?

Studiez in continuu .
Si ma adaptez de la saptamana la saptamana.

Cum ai pornit afacerea? A fost greu? Ai avut momente de ezitare?

Da, sunt au fost si sunt provocari, dar nu am avut niciodata momente de ezitare.

Ai avut un plan de afaceri inainte de a deveni antreprenoare? Daca nu, prin prisma experientei pe care o ai acum, ce crezi ca era obligatoriu de luat in considerare inca dinainte de a porni efectiv afacerea?

Nu am avut un plan de afaceri formal, dar am definit obiective, misiune,
procese si structuri, inca de la inceput.

Care sunt proiectele tale de suflet realizate pana acum?

Daca ne referim la proiecte in cadrul HOP, lucram la niste proiecte faine care vor avea un impact in viata tinerilor incepand cu anul 2019

Care au fost cele mai mari provocari in afacerea ta pana acum?

Sa gasesc oamenii potriviti sa se alature echipei

Cum apreciezi sustinerea statului oferita tinerilor intreprinzatori?

Cred ca ar fi frumos din partea lor sa scuteasca businessurile la inceput de drum de varii taxe, pentru a le da un boost in dezvoltare

Ce propunere de imbunatatire a legislatiei sau a cresterii sprijinului statului ai pentru stimularea dezvoltariii mediului de afaceri?

Momentan sunt multe legi care favoriteaza inginerii, ceea ce e minunat, avem nevoie de cat mai mult oameni in aceasta arie.

Totusi, daca noi nu ne dezvolta skillrile strategice de marketing si business, o sa ramanem mult prea mult in stadiul de executie.

Deci i-as comunica statului sa sustina si dezvoltarea arie de online marketing si marketing engineers.

Care sunt proiectele tale de viitor?

Lansarea unei noi agentii ce se va focusa pe advertising
Lansarea de traininguri in ariile pe care HOP se focuseaza
Construirea unei platforme care va rezolva anumite probleme pe care freelancerii le au
Construirea unui nou model educational


Pe aceste arii imi voi dedica urmatorii 20 de ani 🙂

Cu ce se completeaza meseria ta in timpul liber?

Oameni dragi, natura, miscare, oameni buni

Ce sfat ai sa le dai femeilor care doresc sa-si deschida propria afacere?

Just do it!

Nu astepta sa le stii pe toate inainte sa faci acest pas.

Crezi ca poti presara putina „magie” in cafea ca sa poti merge mai departe in fiecare zi pe drumul antreprenoriatului? Ce inseamna aceasta „magie” pentru tine?

Miscare, natura, iubire

Care este momentul tau preferat al zilei?

Mmmm
Sunt multe si variate, greu de ales

Cum te simti ca antreprenoare in Romania?

Mai mult de 50% din timp locuiesc in Londra si calatoresc, dar petrec si timp semnificativ in Romania

Daca e sa ma gandesc la inceputuri, a fost o provocare sa ma "impun"
Dar am mai crescut, am invatat, stiu cum sa pun la treaba fermitatea, chiar si cand sunt inconjurata de barbati cu experienta de zeci de ani, care se indoiesc capabilitatile unei tinere antreprenoare.

In Romania lipsesc modele in ceea ce priveste femeile care isi doresc sa dezvolte un business la nivel international, asadar simt ca trebuie sa iau foarte multa inspirate din alte regiuni
Website https://houseofprogress.co/

Adresa

Strada Buzesti, nr. 61, bloc A, Bucuresti