1

Buna! Sunt Dana, organizator de evenimente, mamica de Patrick si sotie de Alin. Printre picaturi sunt si femeie 🙂 Ador sa pun lucrurile cap la cap in orice privinta si imi place la nebunie faptul ca lucrez cu oameni diferiti zi de zi. Iubesc sa iubesc, iubesc oamenii, copiii si animalele. Cel mai probabil as fi capabila sa dorm si cu un urs in pat sau sa creez o ambuscada in mijlocul unei intersectii pentru a salva pe cineva, chiar si un animal. In general, Prime Time Events se axeaza pe nunti si botezuri, insa din target fac parte si oamenii care vor doar o petrecere privata (aniversare, bal, cerere in casatorie, excursii etc).  

Afacerea mea in imagini

organizare evenimente nunta ioana si milos 4
inchiriere decor photo corner 2
aranjamente florale naturale 4
fotograf nunta botez 26

Cine esti si in ce crezi?

Sunt zodia fecioara (sensibila, sufletista si naiva) si cred in karma.

Care este super-puterea ta?

Clar: sunt multitasking 🙂

Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?

In primii 2-3 ani de corporatie, cand am realizat ca acolo nu pot urca si ca nu am satisfactii sufletesti.

Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?

Cand se apropia finalul concediului cu copilul si sotul mi-a spus clar si scurt: nu te mai intorci in corporatie!

Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?

Nu mi-am dorit niciodata sa fiu ceva anume, dar un lucru e cert, si anume ca si acum, la fel ca in copilarie, imi place sa fac de toate. Daca as avea mai multe maini si bugetul necesar, mi-as deschide o firma de catering, as deschide un orfelinat, as deschide un adapost de animale, m-as face decorator, m-as face avocat, m-as face medic...si tot asa.

Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?

Prime Time Events ofera produse si servicii pentru toate buzunarele. Imi place sa cred ca pot indeplini visul tuturor clientilor.

Ce produse si servicii ofera afacerea ta?

In primul rand, consultanta in organizarea unui eveniment. Apoi, coordonare, daca este nevoie.
Serviciile sunt multe, insa cele mai importante sunt locatia, muzica, decorul, pastrarea amintirilor, dulciurile.

Cui se adreseaza afacerea ta?

Afacerea mea se adreseaza acelor oameni care stiu ca timpul nu se cumpara. Apeland la serviciile mele, ei pot ramane linistiti acasa alaturi de cei dragi.

Dupa ce valori se ghideaza afacerea ta?

Imi place sa cred ca cea mai importanta valoare a afacerii mele este chiar motto-ul: "We celebrate emotion!".

Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?

Avand in vedere ca Prime Time Events este o agentie, trebuie sa am mare grija ce vand. Iar ca sa vand, nu trebuie sa omit faptul ca imaginea conteaza cel mai mult. Asadar, un criteriu important dupa care selectez furnizorii sunt fotografiile cu care se prezinta. Apoi, un alt aspect foarte important este calitatea (nu ma pot prezenta la un eveniment cu un candy bar care contine produse cumparate din supermarket, de exemplu).

Care este relatia afacerii tale cu comunitatea Antreprenoare? Ce simti ca primesti de la comunitate si ce ii oferi?

Relatia dintre afacerea mea si comunitatea antreprenoare este reprezentata de lista de furnizori alcatuita tot din antreprenoare 🙂

Cum se impaca statutul de antreprenoare cu cel de sotie si proaspata mamica?

Greu, dar frumos 🙂

Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.

Exista echilibru intre familie si afacere, insa eu cred cu tarie ca familia trebuie sa primeze intotdeauna. Am invatat de la sotul meu ca afacerea trebuie lasata in proportie de 90% pe presul de la usa in momentul in care ajungi acasa.
Pai...daca nu ai grija de afacere la birou si de familie acasa, cum altfel ar mai exista echilibru? Fiecare oala cu capacul ei.

Ce consideri ca a contribuit mai mult la crearea si dezvoltarea propriului business: educatia pe care ai primit-o in cadrul institutiilor de invatamant sau autoeducatia antreprenoriala, la care ai contribuit tu, prin propria formare? De ce?

Trebuie sa recunosc faptul ca si institutiile de invatamant au contribuit la modul de gandire pe care il am acum, insa nu as fi pus firma pe picioare fara sa ma lovesc de diverse praguri in prezent. Important este sa invatam ca, atunci cand gresim, nu suferim un esec, ci invatam cum sa-l evitam data viitoare. Mai pe scurt, trebuie sa invatam din greseli.

Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?

Mi-e greu, sunt o intreaga enciclopedie 🙂 sunt de toate, sunt tumultoasa.

Daca afacerea ta ar fi o poveste, cum ar fi aceasta?

Imi place sa cred ca traiesc un basm. Stiti voi, greu la inceput, insa cu happy ending.

Care au fost cele mai mari provocari la inceput?

Teama de a renunta la un job sigur.

De ce ai ales acest domeniu si care sunt, in doua cuvinte, avantajele si dezavantajele lui in Romania anului 2018?

Am ales sa organizez evenimente pentru ca este un domeniu plin de surprize, de necunoscute si de diversitate.

Cum ai pornit afacerea? A fost greu? Ai avut momente de ezitare?

Eu, personal, inca am momente in care ezit, iar asta pentru ca am fost o adolescenta cu job sigur si cu salariul mereu pe card pe 4 ale lunii. Acum calc pe nisipuri miscatoare. In domeniul meu, iarna, de exemplu, merge mai greu treaba. E post, nu mai sunt nunti. Trebuie sa ma mentin ferma pe pozitii si sa semnez contracte cu alte tipuri de petreceri (corporate, de exemplu).
Da, a fost foarte greu. Imi aduc aminte ca in primul an nu am avut deloc venituri si m-am panicat. Am avut momente in care am vrut sa renunt, dar asta pana am invatat ca este absolut normal acest curs al lucrurilor.

Ai avut un plan de afaceri inainte de a deveni antreprenoare? Daca nu, prin prisma experientei pe care o ai acum, ce crezi ca era obligatoriu de luat in considerare inca dinainte de a porni efectiv afacerea?

Cred ca am gresit in momentul in care m-am gandit ca pot face de toate. Wrong. M-am aruncat cu capul in o mie de parti si am gresit, m-am pierdut pe drum. Am inceput mai multe proiecte in acelasi timp si au fost cazuri cand nu am dus niciunul al final.
Acum stiu, sunt mai cumpatata. M-am axat pe pachete promotionale care ofera un numar strict de servicii. Este un proiect pe care l-am demarat de curand si in care imi pun mari sperante.
Cred ca aici este secretul, sa fii focusat pe ceva anume.

Care sunt proiectele tale de suflet realizate pana acum?

Fiecare eveniment organizat este un proiect de suflet. Imi plac nuntile in aer liber, imi plac petrecerile de copii, imi plac petrecerile-surpriza, imi plac toate. Trebuie musai amintit ca Prime Time Events se implica foarte mult si in evenimente caritabile.

Cu ce se completeaza meseria ta in timpul liber?

Cu multe drumuri, la volan, cu copilul la activitatietc. Imi place foarte mult sa-mi iau agenda peste tot, o am mereu in geanta, iar asta se intampla pentru ca imi vin mereu idei noi si le notez ca sa nu le uit si sa le pun in practica la momentul potrivit.

Ce sfat ai sa le dai femeilor care doresc sa-si deschida propria afacere?

Sa se asigure ca au sprijinul familiei. Este foarte greu atunci cand nu esti sustinuta, macar psihic. Ah, si sa creada mult in ele, noi suntem cele mai puternice.

Care este momentul tau preferat al zilei?

Seara, acasa, cu copilul si sotul. Pun pariu ca raspunsul asta va fi regasit in majoritatea interviurilor 🙂
Website https://www.primetimeevents.ro