17097936_10210895645140330_7218703370109127450_o

Digital Marketing Artisans este un boutigue digital creativ, creat si sustinut exlcusiv de femei/mame.
Faurim solutii premium de branding si servicii de marketing digital antreprenorilor si proiectelor de business care targeteaza exclusiv femei.

Afacerea mea in imagini

identitate de brand
identitate de brand blogger Romania
identitate brand
Boema brandID
logolegende
logolegende
social media banners
BSCBOX

Cine esti si in ce crezi?

Sunt Iulia, artizan digital, mama x2, fauritoare de povesti in diferite forme & contexte si cred in puterea creatoare absoluta a femeilor din viata si din jurul meu.

Care este super-puterea ta?

Am mai multe dar nu despre toate pot sa spun. Cele uzule sunt Intuitia si Sarcasmul.

Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?

Cand am inceput viata de nomad digital, acum niste ani.

Cat de departe ai avansat in realizarea acestei motivatii?

Nu cred in motivatie per se. Lucrurile avanseaza in modul lor firesc, cu o viteza egal proportionala cu resursele mele de timp, energie si cunostinte.

Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?

Oricarui antreprenor al carui brand/business targeteaza femeia ca si client persona.

Ce produse si servicii ofera afacerea ta?

Digital Marketing Artisans ofera servicii si solutii de marketing digital si pachete complete de branding si web-design.

Cum ii bucura pe ceilalti afacerea ta?

Prin calitatea si creativitatea cu care contribuie la proiectele lor.

Ce nevoi realizeaza produsul/serviciul tau?

Serviciile noastre acopera clar nevoia oricarui start-up si business de a avea o imagine bine definita si calitativa de brand, prin care sa isi spuna povestea cat mai bine si acopera nevoia de a avea o strategie si un suport de calitate in marketarea brandului in retelele sociale uzuale.

Ce valoare aduce in societate afacerea ta?

Contribuie si sustine femeia, ca antreprenor - ne canalizam sa lucram preponderent cu aceasta comunitate, la nivel global nu doar local.

Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?

Sprijinim in general afacerile crescute si sustinute de creatoare, fie ele producatori locali sau globali.

Cum se impaca statutul de antreprenoare cu cel de sotie si proaspata mamica?

Ca orice relatie, si raport, e un continuu love and hate. Echilibrul intre toate acestea nu este sau nu trebuie sa fie unicul obiecul catre succes sau sursa principala de validare a unei femei. Uneori avem momente cand nu detinem controlul si undeva suntem pe minus si e ok asta.

Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.

Nu e deloc tabu. Echilibrul este de la sine acolo, depinde cum il folosim si ce alegem zilnic sa ne setam mental. Eu lucrez remote de peste 6 ani, munca mea nu ramane la usa casei si uneori am dificultati in a prioritiza, din simplul motiv ca sunt nascuta sa fiu un care-giver si sunt setata sa am grija ca cea ce cresc, fie ca e business fie ca e familie, sa fie in conditii optime. Nu cred in retete universal valabile. Echilibrul aceasta inseamna altceva pentru fiecare dintre noi.

Ce consideri ca a contribuit mai mult la crearea si dezvoltarea propriului business: educatia pe care ai primit-o in cadrul institutiilor de invatamant sau autoeducatia antreprenoriala, la care ai contribuit tu, prin propria formare? De ce?

Educatia primita in cei cca 15 ani de scoala m-a ajutat partial sa-mi dezvolt calitatea de autodidact. Autoeducatia este cea care in fiecare zi contribuie la afacerea mea. Scoala in Romania, spre norocul meu, m-a invatat sa raman curioasa (am facut o scoala de muzica si arte) si sa stiu sa diger informatia, in formare.

Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?

N-as putea sa ma limitez la 3 cuvinte. Sunt o poveste prea lunga.

Care au fost cele mai mari provocari la inceput?

Aceea de a accepta cursul firesc al lucrurilor, de a indetifica si valida propria amprenta pe piata.

De ce ai ales acest domeniu si care sunt, in doua cuvinte, avantajele si dezavantajele lui in Romania anului 2018?

M-a ales el pe mine prin context, am analizat ce aptitudini si cunostinte ma ajuta sa dezvolt ceva. Avantajele ca si business sunt nenumarate intr-o era digitala, dezavantajul major fiind necesitatea permanenta de educatie (nu faci ceva repetitiv ca intr-un alt domeniu clasic) si de prospectare intr-o piata romaneasca lipsita de cultura specialistului.

Cum apreciezi nivelul pietei locale/regionale pe sectorul tau?

Nu fac astfel de aprecieri.

Cum ti-au influentat viziunea studiile facute in facultate si/sau dupa?

Am studiat psihologie. Am un business in marketing. Marketingul este printre altele, psihologie. Intelegeti voi 🙂

Ai avut un plan de afaceri inainte de a deveni antreprenoare? Daca nu, prin prisma experientei pe care o ai acum, ce crezi ca era obligatoriu de luat in considerare inca dinainte de a porni efectiv afacerea?

Nu am avut. Da, consider ca este esential sa ai un pland e afaceri bine contrurat si stabilit, insa nu e asta un motiv de frustrare si panica ce ne poate face sa nu actionam. Uneori, planul cel mai bun vine imediat dupa start.

Care au fost cele mai mari provocari in afacerea ta pana acum?

Aceea de a lucra cu copiii in preajma. Nimic nu bate asta ( in cazul meu ).

Cum apreciezi sustinerea statului oferita tinerilor intreprinzatori?

Nicicum. Nu apreciez nimic din partea statului roman deoarece nu mai sunt rezident in Romania de multi ani.

Care sunt proiectele tale de viitor?

Dezvoltarea unor afaceri de ecommerce si social projects cu tinta globala si cu povesti frumoase.

Cu ce se completeaza meseria ta in timpul liber?

Care timp liber? 🙂

Ce sfat ai sa le dai femeilor care doresc sa-si deschida propria afacere?

Sa actioneze in loc sa supra-analizeze totul minutios, sa nu se compare cu alte persoane sau afaceri si sa inteleaga importanta sau necesitatea calibrari la ceea ce este real pentru ele si nu la ceea ce le dicteaza alte medii ca trebuie sa fie, medii precum societatea, familia, anturajul. Sa creeze produse/servicii pentru nevoiele unei piete tinta si nu invers.

Crezi ca poti presara putina „magie” in cafea ca sa poti merge mai departe in fiecare zi pe drumul antreprenoriatului? Ce inseamna aceasta „magie” pentru tine?

In cafea nu pun decat niste ulei de nuca de cocos, dar uneori in cana de cafea se intampla sa am niste vin rosu...sau rose. Destul de magic 🙂

Care este momentul tau preferat al zilei?

Noaptea. Prietenele [ cu copii ] stiu de ce 🙂

Cum te simti ca antreprenoare in Romania?

Nu sunt o antreprenoare in Romania dar daca as fi una, m-as simti foarte badass. Romania dpdv antreprenorial cred ca este tara contrastelor puternice.
Website https://digitalmarketingartisans.com/
Facebook https://www.facebook.com/digitalmarketing.artisan/