Transformarea pasiunii în obiecte palpabile și funcționale destinate femeilor. Vise și imaginație care îmbracă, design pentru suflet.
Afacerea mea in imagini
Cine esti si in ce crezi?
Un artist cu capul în nori care crede în vise.Care este super-puterea ta?
Atenția la detalii și răbdarea.Cand ai realizat ca iti doresti propria afacere?
În momentul în care am căutat un loc de muncă ca și designer vestimentar și am văzut că sunt foarte puține și descrierea postului nu încurajează creativitatea.Cand ai simtit pentru prima oara ca prinzi aripi, ca esti incurajata, ca poti deveni ce vrei tu sa devii?
Cu siguranță când am primit mulțumiri de la primele cliente încântate de rezultatele colaborării noastre.Iti amintesti ce voiai sa te faci cand erai micuta?
Cred că sunt printre puținii oameni care pot spune că s-au agăț de unul dintre visele din copilărie și au devenit ce își doreau pe atunci. Varianta doi era medic veterinar.Cat de departe ai avansat in realizarea acestei motivatii?
Creativitatea este motivația principală dar uneori este temperată de constrângerile bugetului. Este nevoie de un echilibru între ceea ce îți imaginezi și realitatea în care trebuie transpusă.Cui se adreseaza produsele si serviciile tale?
Produsele mele rezonează cu femeile care nu vor să se alinieze uniformelor de mall.Ce produse si servicii ofera afacerea ta?
Că și produse sunt mini colecțiile de haine și piesele vestimentare unicat. La servicii as putea înscrie colaborările pentru realizarea de piese unicat la comandă, care vine la pachet cu consiliere de stil pliată pe clientă și evenimentul pentru care se pregătește.Cum ii bucura pe ceilalti afacerea ta?
Vreau să cred că contribuie la stima de sine a fiecărei cliente mulțumite de felul cum arată și se simte în hainele făcute de mine. Vin in întâmpinarea celor care nu se identifică cu marea majoritate și nu se mulează în tiparul general.Ce valoare aduce in societate afacerea ta?
Vreau să redau încrederea de sine și uneori stima de sine atunci când mainstream-ul fashionului te respinge.Cui se adreseaza afacerea ta?
Celor care caută altceva cu o doză de creativitate.Dupa ce valori se ghideaza afacerea ta?
Comunicarea deoarece este o afacere care are la bază comunicarea de obicei directă cu oamenii; produsul final trebuie să se muleze pe om atât fizic cât și pe personalitatea fiecăruia.Reciclarea, în măsura în care pot încerca să reciclez și utilizez la maxim fiecare bucățică de material.
Care este criteriul pe care iti alegi furnizorii? Sprijini in vreun fel producatorii locali?
Caut materie primă care să mă inspire și care să fie accesibil financiar. Mi-ar plăcea să avem producători locali, din păcate lipsesc.Care este relatia afacerii tale cu comunitatea Antreprenoare? Ce simti ca primesti de la comunitate si ce ii oferi?
Comunitatea de Antreprenoare mă ține la curent cu partea administrativă, pot sa vad ce și cum gândesc antreprenoarele care au poate experiență mai mare. Sper sa inspir la rândul meu și să dau și eu curaj cuiva la început de drum sau in impas.Cum se impaca statutul de antreprenoare cu cel de sotie si proaspata mamica?
Trebuie să îți alegi prioritățile și să te concentrezi asupra lor. Încerc să echilibrez timpul acordat afacerii și timpul petrecut în familie. De multe ori se intersectează.Poate putin tabu, dar ai reusit sa gasesti un echilibru intre familie si afacere? Vrem si noi sa stim cum.
Incerc să fac in așa fel încât să nu aibă de suferit nici familia nici afacerea. Aleg raul cel mai mic. Nu cred că poți să le delimitezi complet, inevitabil se vor intersecta.Ce consideri ca a contribuit mai mult la crearea si dezvoltarea propriului business: educatia pe care ai primit-o in cadrul institutiilor de invatamant sau autoeducatia antreprenoriala, la care ai contribuit tu, prin propria formare? De ce?
Educața de specialitate face după părerea mea diferența între cei care au investit într-o vocație și cei care vor doar o afacere, un hobby remunerat. Educația este baza iar practica de după clădește afacerea.Cum va spune Mos Craciun povestea voastra in aceasta iarna?
O va spune prin prisma celor care au ales să dăruiască cadouri care conțin haine făcute de mine.Daca ai putea sa te caracterizezi in trei cuvinte, care ar fi acelea?
InventivăRăbdătoare
Perseverentă
Daca afacerea ta ar fi o poveste, cum ar fi aceasta?
A fost o dată că nici o dată o fetiță care desena toată ziua. Și-a dorit să devină creatoare de modă.În ciuda sintagmei că Artiștii mor de foame a terminat Școala, Liceul și Universitatea de arte.
Acum transpune pictura in imprimeuri unicate și sculptură în volumele hainelor pe care le face. Continuă să se încăpățâneze să facă ce îi place și să găsească soluția prin care să trăiască fericită până la adânci bătrâneți.
Care au fost cele mai mari provocari la inceput?
Sa găsesc curajul să încep.De ce ai ales acest domeniu si care sunt, in doua cuvinte, avantajele si dezavantajele lui in Romania anului 2018?
Este visul din copilărie care mi-am dat seama că înglobează mai multe ramuri ale artei dragi mie.Avantajul este că încă suntem piață nouă cu public în formare. Dezavantajul este că nu există încetățenită ideea de designer. Prea puțini apreciază originalitatea. Încă ni se cer servicii de croitorie și se compară prețurile produselor cu cele făcut în masă. Din păcate mulți vor unicat la preț mai avantajos ca cel oferit de produsele în masă.